Przejdź do głównej zawartości

Bez prawa jazdy i OC. Być może nawet niedowidzący...

Na samochód niby faceta nie stać i trochę typa szkoda (chociaż nie wiadomo czy nie gra), ale jakby stała się większa tragedia niż drobna stłuczka, to koleś mógłby nawet w kryminale wylądować. Ja nie życzę sobie i innym normalnym użytkownikom dróg, aby tacy ludzie jak on jeździli "legalnie" samochodami. W dodatku nie wiadomo, czy faktycznie soczewki ma dobre - może nawet nie widział nadjeżdżającego samochodu. Przecież nikt mu nie podbił, że jest zdolny do prowadzenia aut. Sam noszę soczewki i są stosunkowo drogie, jakby miał okulary, to na pewno zaoszczędziłby na przegląd. A ta uszkodzona maska, to pewnie byłby tylko szczyt góry lodowej problemów z jakimi pewnie boryka się to auto. Zero litości dla takich ludzi. Z komunikacją miejską albo rowerem też da się żyć, a sobie i innym tylko mniej problemów się przysporzy.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Rynek przeglądarek internetowych: Chrome i Firefox w dół, zyskuje Safari

Ostatnio z Chromidła przeniosłem się do Opery. Kiedyś już jej używałem. Nie jest ona tak popularna i nie ma multum dodatków w swoim sklepie, ale mimo wszystko uważam, że jest to bardzo innowacyjna przeglądarka. Chromidło ma coraz więcej ograniczeń, mniejszą możliwość personalizacji, etc. Poza tym nie podoba mi się okrojona wersja na Androida. Opera spełnia oba te warunki. Jest spoko na PC i na Andka. Kiedyś używałem jeszcze Firefoksa, ale ten też kuleje na Andku. A tak mam jedną Operę z kilkoma ciekawymi rozwiązaniami na PC i na Andka (darmowy VPN, blokadę reklam bez potrzeby używania Adblocka). Poza tym zużywa sporo pamięci mniej, niż milion procesów w tle Chrome'a.

Komentowany artykuł: Rynek przeglądarek internetowych: Chrome i Firefox w dół, zyskuje Safari